Krkonoše 1.A + 1.B + 2.C

1. den
Po našem příjezdu na Erlebachovu boudu nás přivítalo krásné zimní počasí. Ubytovali jsme se. Šli jsme na krátkou procházku. Převládá nadšení a dobrá nálada.

2.den
Dnes nás navštívili pracovníci KRNAPU a dozvěděli jsme se spoustu zajímavých informací. Máme nového kamaráda malého ježečka. Odpoledne jsme si byli užít sníh a po dobré večeři jsme si zazpívali vánoční písně, zahráli hry a šli do svých postýlek.

3.den
Dopoledne jsme se trošku učili Český jazyk. Pak jsme se vydali vyzkoušet terén a jezdili jsme na lopatách. Po odpoledním klidu jsme šli na procházku pozorovat přírodu a hrát si se sněhem. Večer jsme si zazpívali, zahráli hry a spokojeně spinkáme. Těšíme se na další dobrodružný den. Posílejte nám pohledy každý den, těšíme se na ně, čekáme na ně a máme z nich velikou radost.

4.den
Ráno jsme začali výukou Českého jazyka. Potom jsme si provětrali mozkové závity na procházce. Odpoledne jsme ekobádali, zahráli jsme si na meteorology a pozorovali mraky. Pak jsme všichni zhlédli Krkonošské pohádky. Den jsme ukončili zpěvem a pohádkami na dobrou noc. A než bys řekl "švec", všichni jsme usnuli bez mluvení, protože motivací pro nás je zítřejší návštěva Aquaparku ve Špindlerově Mlýně.

5.den
Dopoledne jsme strávili v Aquaparku ve Špindlerově Mlýně. Děti si to moc užily. Odpoledne jsme se vydali na přírodovědnou procházku k Petrově boudě, kde jsme pozorovali stopy zvířat. Dnes jsme se dočkali i malé sněhové nadílky. Na chatu jsme se vrátili se západem sluníčka a po večeři jsme se chviličku učili. Večer děti měly tělovýchovnou chvilku s paní vychovatelkou. A teď už spí spokojeně ve svých postýlkách.

6. den
Dnes ráno nás probudilo sluníčko. Do svačiny jsme se učili. V čase před obědem děti jezdily na lopatách. Po odpoledním odpočinku pro veliký úspěch jsme opět vyšli ven jezdit na sněhu. Poté jsme si vytvořili vlastní papírový les z ruliček a papírových sáčků. Večer si děti vesele zazpívaly a zacvičily.

7. den
Dnes ráno nám krásně nasněžilo, proto jsme hned po snídani vyšli na procházku a pohrát si se sněhem. Odpoledne jsme využili napadlého sněhu a šli jezdit na lopatách. Byla to skvělá zábava. Po návratu na chatu jsme udělali pár pracovních listů o osídlení rybníka. Po vydatné večeři jsme si přečetli oblíbené pohádky na dobrou noc a unaveni z celého dne jsme rychle usnuli. Těšíme se na zítřejší den na sněhu a karneval, který nás čeká.

8. den
Dnešní počasí nám nebylo nakloněno, proto jsme zůstali v chatě a zkoumali život mraveniště. Odpoledne jsme vyráběli čepice s bambulí a pak nás čekal karneval, který jsme si všichni moc užili. Soutěžili jsme, tancovali a smáli se. Po dobré večeři jsme vyslechli pohádku a šli do hajan. Posíláme rodičům "snovou poštu", tzn., že dítě ve snu myslí na rodiče a posílá mu pozdrav a pusinky a ví, že rodič zprávu dostane. Prosíme rodiče, aby dítěti potvrdili, že zprávy dostali.

9. den
Dnes byl jeden z dalších krásných slunečních dnů. Proto jsme se ráno učili jen hodinku a šli ven na procházku. Odpoledne jsme šli jezdit na lopatách. Učili jsme se vázat různé uzly. Vytvořili jsme si drahokam z papíru. Večer jsme si zahráli několik her. A pak spokojeně usnuli. Zítra nás hned ráno čeká velké dobrodružství. Už se na něj moc těšíme.

10. den
Poslední den v Krkonoších byl pro nás velmi napínavý. Dopoledne jsme se učili. Odpoledne nám tu nechal Krakonoš psaníčko a připravil pro nás cestu za pokladem, ale nebylo to jednoduché. Po cestě jsme plnili různé úkoly a na konci nás čekala sladká odměna. Děkujeme za odpověď na "Snovou poštu". Děti v to věří, že jste přijali snem jejich přání a pozdravy, četli jsme jim to. Doma jim to ještě potvrďte, budou mít radost.
Snad se nám podařilo naplnit kufry správnými věcmi, nic nám nezůstalo, vše někomu patřilo. Už se těšíme, až se s Vámi shledáme. Vaši malí horalové:)

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka