Krkonoše 2016 2. ročník

6.11.2016 Do Krkonoš jsme přijeli v pořádku. Děti se ubytovaly v Josefově boudě. Chata je krásná, dřevěná. Pak jsme se šli podívat do okolí zasněženým terénem. Užili jsme si trochu sněhu, uváleli andělíčky, postavili malé sněhuláky. Večeře všem chutnala. Na chatě jsme si řekli pravidla, která budeme dodržovat. Děti si nakreslily obrázky na dveře svých pokojů a už spinkají.

7.11. 2016 Dnes jsme vstali do krásného dne. Nejprve jsme posnídali, pak si žáci vybarvili Krakonoše do svého portfolia a v 9.00 hodin si pro nás pán z KRNAPU připravil besídku o zvířatech. Dopoledne jsme strávili venku. Děti si hrály se sněhem. Po cestě jsme si dali oběd a nyní žáci odpočívají na svých pokojích. Odpoledne - lopatování. Večer - ekobádání + soutěže a společenské hry.

8.11. 2016 Dnešní ráno nás probudilo slunečními paprsky. Po snídani jsme se hodinu učili a šli stavět sněhuláky, neboť sněhové podmínky nám přejí. Po dobrém obědě děti odpočívají (hrají společenské hry, kreslí si a společně tráví čas). Odpoledne jsme vyšli jezdit na lopatách. Dále jsme se zabývali v rámci projektu ekobádání zdravým a špinavým životním ovzduším. Žáci psali do deníků a kreslili nejlepší zážitky z celého dne.

9.11. 2016 Dopoledne výuka + ekobádání. Odpoledne výlet na Moravskou boudu. Cesta byla zábavná, protože jsme v lese po celou dobu sledovali nástěnné tabule s informacemi o zvířátkách a v dřevěné podobě je hledali na pařezech, stromech.

10.11. 2016 Dnes jsme po snídani, ekobádání s tématem počasí a voda, šli na vycházku. Dnes celý den sněžilo. Odpoledne jsme šli lopatovat. Večer si žáci zahráli různé scénky, hry a kvízy. Teď už spokojeně spinkají a těší se na zítřejší výlet do nedalekého městečka. Doufáme, že v něm potkáme Krakonoše.

11.11. 2016 Dnešní den jsme zažili spoustu dobrodružství. Dopoledne jsme si zajeli do Špindlerova Mlýna. Lyžařské městečko jsme si prošli, nakoupili suvenýry a odjeli zpět na Josefovu boudu, kde jsme si zapsali zážitky do svých deníků. Odpoledne jsme se šli podívat na koníky vedle chaty. Dále jsme se dozvěděli základní informace o jejich životě a tréninku. Pak jsme šli na svah lopatovat. Večer jsme shlédli Krkonošské pohádky.

12.11. 2016 Hned po snídani jsme měli přednášku Horské služby, která byla moc zajímavá a moc se nám líbila. Pak jsme si udělali několik pracovních listů se zaměřením zvířatka, stopy, turistické značky a mraveniště. Odpoledne jsme šli na svah. Po návratu na chatu si žáci ve skupinách vytvořili rybník - osídlení rybníka. Večer se podívali na Krkonošské pohádky. Den se nám vydařil.

13.11. 2016 Dopoledne jsme byli na procházce u polských hranic nad Špindlerovkou. Dnes byl nejkrásnější den, protože všude byla přenádherná námraza a děti se rochnilli ve sněhu. Odpoledne děti v krbu našli psaní od Krakonoše, který jim připravil hledání Krakonošova pokladu. Žáci hledali cestu, sbírali fáborky, plnili celkem 10 úkolů a nejúžasnější byl poklad, který našli schovaný za smrčkem. Všichni měli z pokladu velkou radost, protože každý si vytáhl svého plyšáčka a dostal spoustu dalších dárečků, které děti udělaly šťastnějšími:). Večer jsme promítli několik krakonošských pohádek a teď už děti spinkají.

14.11.2016 Dnes jsme se vydali na výlet na Moravskou boudu, kde nás čekaly lanové překážkové dráhy. Děti si to užily. Cestou zpátky nás doprovázel labradorský horský pes, který žáky popoháněl vpřed. Odpoledne jsme popracovali na pracovních listech, vytvořili jsme si drahokamy z papíru, naučili se rozpoznávat některé druhy ptáčků. Před spaním jsme pustili několik krkonošských pohádek a ještě přečetli pohádky na dobrou noc. Zítra nás čeká balení a karneval a příprava na cestu domů. Děti jsou spokojené, některé dokonce už teď hlásí, že by tu chtěly zůstat:).

15.11. 2016 Dopoledne jsme byli na vycházce, kde si děti pohrály se sněhem. Potom jsme se věnovali pracovním listům zaměřeným na potravní řetězce. Odpoledne jsme balili věci. Před večeří jsme měli karneval, na který se všichni moc těšili a pořádně jsme si ho užili. Večer děti opět shlédli několik krakonošských pohádek a na dobrou noc se jim přečetly pohádky.

16.11. 2016 Dopoledne jsme si vyhodnotili práci za celý náš pobyt. Odměnili jsme každého žáka medailí, diplomem a sladkostí. Někteří dostali i pár drobností navíc. Poté jsme dobalili věci do kufrů, dokreslili a dopsali deníky a za chvíli už půjdeme na oběd. Těšíme se domů. Někteří by tu i rádi zůstali a nevraceli se do Brna:)). Každý se přihlásil, že by se do Krkonoš rád vrátil a to je výzva pro vás! Všichni přijedeme zdraví a v dobré kondici. Čekejte nás s nějakou dobrotou, na kterou se všichni těší. Dokonce i dárečky Vám Vaše děti dovezou:).

Nikon COOLPIX P310

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka